суббота, 12 декабря 2015 г.

Урок з легкої атлетики для учнів 5 класу


Тема: Легка атлетика.
Мета: Зміцнювати здоров’я учнів та формувати фізичні здібності.
Завдання:
1.Ознайомити:
а) з правилами розвитку витривалості; б) ознайомлення з ТБ.
2. Навчити: стрибати у висоту способом переступання.
3. Закріпити: виконання спеціальних вправ.
4. Сприяти: розвитку витривалості, спритності, точності рухів, вихованню уваги, дисциплінованості.

Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: секундомір, граблі, лопата, резинка, волейбольний м’яч.
з/п
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина (15 хв.)
1

2

3

4




5




6
7

















8
Шикування в шеренгу, привітання.
Повідомлення завдань уроку.

ТМЗ: Правила розвитку витривалості.
Стройові вправи:
- виконання команд: «Рівняйсь!», «Струнко !», «Вільно!»;
- повороти на місці: «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»
Ходьба:
- звичайним кроком;
- на носках, руки вгору;
- на п’ятках, руки за спину;
- спортивна з переходом на біг.
Біг у повільному темпі. Ходьба. Загальнорозвиваючі вправи в русі:
1.В.п.-о.с.
1 – руки вперед; 2 – руки в сторону; 3 – руки вгору; 4 – в.п.
2.В.п. – руки в сторону.
1-4- колові рухи назавні;
5-8 – колові рухи всередину.
3.В.п. – руки вгору, кисті «в замок».
1-3 – тнахил тулуба вперед, руки вниз; 4 – в. п.
4.В.п. – о.с.
1-2. – випад лівою ногою вперед;
3-4 – те саме правою ногою.
5.В.П. – присід, руки на коліна. Пересування в присіді

Спеціальні бігові вправи:
1. Біг з закиданням гомілки назад;
2. Біг з високим підніманням стегна;
3. Біг стрибками;
4. Прискорення з високого старту
2 хв.



3 хв.







2 хв.



3 хв.
5 хв.
4-5 р.


4-5 р.


4-5 р.


4-5 р.

30 с.



3 хв.
20 м

20 м

20 м
2 р.x20м
Звернути увагу на поставу

Правила техніки безпеки на уроці (додаток №1 )
Перевірка ЧСС

Акценти на точність рухів




Клас рухається по колу в колоні, дистанція 1-2 м. Стежити за поставою

Стежити за дистанцією


Руки прямі

Виконувати з великою амплітудою.

Ноги не згинати


Випад виконувати повністю. Рахунок повільний

Не випрямлятися
Перевірка ЧСС
Поточний метод
Основна частина (25 хв.)
1

2





3


4
Стрибки у висоту

Підготовчі вправи:
1. Пересування з одного-трьох кроків;
2. Те саме зі стрибком;
3. Срибок з переступанням з розбігу 5-7 кроків.
Рівномірний біг


Рухлива гра: «Ящірка»
Гравці діляться на дві команди. Одна стоїть за колом із м’ячем. Друга команда в колі. В колі по одному, тримаючись за лікті стоячих попереду товаришів. Гравці, які стоять за колом, перекидають один одному м’яч, намагаючись влучити ним в останнього з колони. Гравці з колони, тримаючись одне за одного, викручуються і захищають останнього у своїй команді. У разі влучення останній гравець вибуває з гри. Гра триває до тих пір, поки всі не будуть вибиті. Потім команди міняються місцями. Виграє та команда, яка за менший час вибила всіх гравців із другої команди

10 хв.

Всі вправи вико-
нувати
2-4 раз
1200 м

10 хв.
Стрибки виконують через резинку
Визначити поштовхову ногу. Вибравши поштовхову ногу виконувати стрибки зі своєї сторони

Груповий старт (без ур. часу)



Гра розвиває уважність та спритність.
Інтенсивність висока.
Вибивати можна тільки нижче пояса










Перевірка ЧСС





Заключна частина (5 хв.)
1

2

3
4
5
6
7
Ходьба в обхід.

Дріботливий біг у повільному темпі.
Ходьба, вправи на відновлення.
Шикування в шеренгу.
Підведення підсумків уроку.
Оцінювання.
Завдання додому.


Клас рухається в колоні по колу

Перевірка ЧСС




Виконувати стрибки на скакалці 2x50р (д.), 3x50р (х.)


Комментариев нет:

Отправить комментарий