Тема
уроку : Туризм.
Мета:
Зміцнення здоров’я та піднесення
емоційного стану через виконання
фізичних вправ на природі.
Завдання:
- Закріпити знання умовних знаків та користування компасом.
- Закріплення навичок орієнтування.
- Розвивати фізичні якості юного туриста: швидкісно-силові якості та витривалість.
Інвентар:
секундомір, свисток, рідинні компаси –
6 шт., скакалка велика – 1 шт., круги
резинові – 4 шт., картки з умовними
знаками, «карта схема» - 6 шт.
№ з/п
|
Зміст
уроку
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
І.
Підготовча частина 15 хв.
|
|||
1
|
Шикування.
Рапорт, повідомлення завдання уроку.
|
1
хв.
|
Звернути
увагу на форму.
Перевірка
ЧСС за 10 сек.
|
2
|
Стройові
вправи на місці
|
1хв.
|
Чіткість
виконання.
|
3
|
Ходьба:
|
1
хв.
|
Спину
тримати прямо.
Руки
на пояс.
Руки
за голову.
Руки
на пояс.
|
4
|
Біг
звичайний,
ходьба
повільна.
|
2
хв.
1
хв.
|
По
лісовій доріжці.
|
5
|
Загально-розвивальні
вправи біля опори:
1-4
– кругові рухи головою в праву сторону;
5-8
- теж саме в ліву сторону.
1-4
кругові рухи руками вперед;
5-8
– кругові рухи руками назад.
1
– зігнути руки;
2-
випрямити руки.
1-4
– нахилитись вниз;
5-8-
піднятись вверх.
1-5
– махи правою ногою;
6-10
– махи лівою ногою.
1-2
– випад в праву сторону;
3-4
- теж саме в ліву сторону.
1-2
– зігнути праву стопу;
3-4
– зігнути ліву стопу.
|
1
хв.
1
хв.
1
хв.
1
хв.
1
хв.
30
сек.
30
сек.
|
Темп
повільний.
Тулуб
тримати рівно.
Ноги
в колінах не згинати.
Тулуб
тримати прямо.
|
6
|
Спеціальні
бігові вправи:
|
2
хв
|
Поточний
метод.
|
7
|
Естафета
на швидкість.
|
1
хв.
|
х
х х
х
х х
|
ІІ.
Основна частина 25хв.
|
|||
1
|
Подолання
природної смуги перешкод:
|
3
хв.
|
Поточний
метод.
Дистанція
2м.
|
2
|
Вправи
на місцевості з орієнтування:
|
15
хв.
|
Учні
працюють в парах.
Перевірка
домашнього завдання.
Виставити
правильно компас та визначити північ.
Визначити
легенду КП та азимут на КП.
Контрольний
час 5 хв.
|
3
|
Рухливі
ігри на місцевості:
Гра
«Стрибунці».
Учні
виконують стрибки на великій скакалці,
потім пробігають коло і стають ще на
один стрибок і так 3-4 рази.
Перемагає
учень який не зробив жодної помилки.
Гра
«Доганялки».
Гравці
перших номерів розташовуються на
галявині, другі номери - за галявиною.
За сигналом другі номери починають
наздоганяти гравців перших номерів
та намагаються до них доторкнутися.
Гравець до якого торкнулися присідає.
|
3
хв.
4
хв.
|
Учні
не повинні зачепити скакалку, чи
пропустити виток.
Перемагає
команда, яка швидше виконала завдання.
Час фіксувати секундоміром.
Перевірка
ЧСС за 10 сек.
|
ІІІ.
Заключна частина 5 хв.
|
|||
1
|
Клас
рухається по галявині відновлюючи
дихання.
|
1хв.
|
|
2
|
Учні
стають біля дерев, розслабляються,
відновлюють дихання, «заряджаються»
енергією дерева.
|
1хв.
|
Перевірка
ЧСС за 10 сек.
|
3
|
Шикування.
Підведення підсумків уроку. Завдання
додому:
|
2
хв.
3х50р.
2
х 10р. на кожну ногу
|
х х х х
х х
Х
(дівчата)
(хлопці)
|
4
|
Організований
вихід із лісу.
|
1хв.
|
Клас
рухається в колоні до школи.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий