суббота, 12 декабря 2015 г.

План-конспект інноваційного уроку фізичної культури для учнів 7 класу


Тема уроку : Туризм.
Мета: Зміцнення здоров’я та піднесення емоційного стану через виконання фізичних вправ на природі.
Завдання:
  1. Закріпити знання умовних знаків та користування компасом.
  2. Закріплення навичок орієнтування.
  3. Розвивати фізичні якості юного туриста: швидкісно-силові якості та витривалість.
Місце проведення: спортивна площадка , сосновий ліс біля школи.
Інвентар: секундомір, свисток, рідинні компаси – 6 шт., скакалка велика – 1 шт., круги резинові – 4 шт., картки з умовними знаками, «карта схема» - 6 шт.
з/п
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
І. Підготовча частина 15 хв.
1
Шикування. Рапорт, повідомлення завдання уроку.
1 хв.

Звернути увагу на форму.
Перевірка ЧСС за 10 сек.
2
Стройові вправи на місці
1хв.
Чіткість виконання.
3
Ходьба:
  • звичайна;
  • на носках;
  • на п’ятках;
  • з перекатом з п’ятки на носок.
1 хв.
Спину тримати прямо.

Руки на пояс.
Руки за голову.
Руки на пояс.
4
Біг звичайний,
ходьба повільна.
2 хв.
1 хв.
По лісовій доріжці.
5
Загально-розвивальні вправи біля опори:
  1. В.П. – стійка ноги нарізно руки на пояс:
1-4 – кругові рухи головою в праву сторону;
5-8 - теж саме в ліву сторону.
  1. В.П. - стійка ноги нарізно руки в сторони:
1-4 кругові рухи руками вперед;
5-8 – кругові рухи руками назад.
  1. В.П. – стоячи лицем до опори, руки вперед на опорі:
1 – зігнути руки;
2- випрямити руки.
  1. В.П. – упор руками до опори, ноги нарізно:
1-4 – нахилитись вниз;
5-8- піднятись вверх.
  1. В.П. - стати правим боком до опори, рука на опорі:
1-5 – махи правою ногою;
6-10 – махи лівою ногою.
  1. В.П. – стоячи лицем до опори ноги нарізно, руки тримають опору:
1-2 – випад в праву сторону;
3-4 - теж саме в ліву сторону.
  1. В.П. – стоячи лицем до опори, руками на опору:
1-2 – зігнути праву стопу;
3-4 – зігнути ліву стопу.


1 хв.




1 хв.





1 хв.



1 хв.




1 хв.



30 сек.




30 сек.


Темп повільний.










Тулуб тримати рівно.






Ноги в колінах не згинати.




Тулуб тримати прямо.
6
Спеціальні бігові вправи:
  • біг з закидання гомілки;
  • біг з піднімання стегна;
  • біг стрибками.
2 хв



Поточний метод.
7
Естафета на швидкість.
1 хв.
х х х

х х х
ІІ. Основна частина 25хв.
1
Подолання природної смуги перешкод:
  • біг поміж дерев;
  • подолання ями;
  • біг вниз по схилу;
  • біг вверх по схилу;
  • біг по пагорбу;
  • біг поміж дерев;
  • стрибки по купинах.

3 хв.

Поточний метод.
Дистанція 2м.
2
Вправи на місцевості з орієнтування:
  • повторити топографічні знаки;
  • вправи з користуванням компасом;
  • робота зі «схемою»;
  • рух до КП за азимутом.
15 хв.
Учні працюють в парах.
Перевірка домашнього завдання.
Виставити правильно компас та визначити північ.
Визначити легенду КП та азимут на КП.
Контрольний час 5 хв.
3
Рухливі ігри на місцевості:
Гра «Стрибунці».
Учні виконують стрибки на великій скакалці, потім пробігають коло і стають ще на один стрибок і так 3-4 рази.
Перемагає учень який не зробив жодної помилки.
Гра «Доганялки».
Гравці перших номерів розташовуються на галявині, другі номери - за галявиною. За сигналом другі номери починають наздоганяти гравців перших номерів та намагаються до них доторкнутися. Гравець до якого торкнулися присідає.

3 хв.






4 хв.

Учні не повинні зачепити скакалку, чи пропустити виток.




Перемагає команда, яка швидше виконала завдання. Час фіксувати секундоміром.






Перевірка ЧСС за 10 сек.
ІІІ. Заключна частина 5 хв.
1
Клас рухається по галявині відновлюючи дихання.
1хв.

2
Учні стають біля дерев, розслабляються, відновлюють дихання, «заряджаються» енергією дерева.
1хв.



Перевірка ЧСС за 10 сек.
3
Шикування. Підведення підсумків уроку. Завдання додому:
  • стрибки на скакалці;
  • присідання на одній нозі.
2 хв.

3х50р.
2 х 10р. на кожну ногу
х х х х х х
Х

(дівчата)
(хлопці)
4
Організований вихід із лісу.
1хв.
Клас рухається в колоні до школи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий