суббота, 12 декабря 2015 г.

Легка атлетика. Стрибок у довжину з розбігу. Розвиток фізичних якостей: швидкості та швидкісно-силових якостей


Тема: Легка атлетика. Стрибок у довжину з розбігу. Розвиток фізичних якостей: швидкості та швидкісно-силових якостей.
Мета: Розвиток фізичних здібностей учнів.
Завдання: 1. Закріплення знань методики самостійних занять фізичними
вправами: тренування сили та швидкісно-силових якостей.
2. Удосконалення техніки виконання стрибків у довжину.
3. Виховання потреби занять фізичними вправами, сприяти
розвитку швидкості та швидкісно-силових якостей.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: рулетка 2 шт., секундомір, крейда, прапорець, лопата, граблі.
з/п
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
І Підготовча частина 10 хв.

1.













2.

3.








4.

5.
Шикування. Рапорт.
Повідомлення завдань уроку.

ТМЗ. Методика самостійних занять фізичними вправами.









Замір ЧСС. Виконання стройових команд.
Вправи в русі:
а)ходьба в обхід:
б)ходьба на носках, руки на пояс;
в)ходьба на п'ятках, руки за голову;
г)ходьба перекатом з п'яти на носок.



Біг у повільному темпі.

Загальнорозвиваючі вправи в русі:
1.В.п.-о.с., руки за голову.
1 – 2 – завести лікті назад, прогнутися – вдих; 3 - 4 – в.п., видих.
2.В.п. – руки в сторону.
1-4- колові рухи назовні;
5-8 – колові рухи всередину.
3.В.п. – руки вгору, кисті «в замок».
1-3 – нахил тулуба вперед, руки вниз; 4 – в. п.
4.В.п. – о.с.
1-2. – випад лівою ногою вперед;
3-4 – те саме правою ногою.

5.В.п. – присід, руки на коліна. Пересування в присіді

1


2’










1’


По 1/3 кола у всіх вправах




1 коло (300м)

4-5 рази



4-5 рази



4-5 рази


4-5 рази


4-5 рази
ХХХХХХХХХХХХXX з.в. на поставу
Запитання для контролю:
1. Скільки годин на добу становить потреба у руховій активності ?
2. Як підбирають навантаження для розвитку сили?
3. Яка тривалість перерв між окремими підходами?
Перевірка домашнього завдання.
Клас рухається в колоні по колу.
Вправи для формування правильної постави та профілактики
плоскостопості, вправи для зміцнення м'язів стопи.



Руки зігнуті в ліктьових суглобах, не опускати.

Виконувати з великою амплітудою.

Ноги не згинати


Випад виконувати повністю. Рахунок повільний

Не випрямлятися
Перевірка ЧСС



ІІ Основна частина 30 хв.

1
Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
1.Біг з закиданням гомілки назад.
2.Біг з високим підніманням стегна.
3.Біг зі стрибками.
4.Стрибок через один біговий крок.
5.Прискорення з високого старту.
6.Прискорення з низького старту.
5 хв.

20м x 2р. кожну вправу
Фронтальний метод
2
Стрибки в довжину:
а) показ та розповідь;
б) розбіг зі збільшенням швидкості з набіганням на місце відштовхування в стрибках в довжину;
в) стрибки із середнього розбігу (8-10 кроків);
г) стрибки з повного розбігу.
15 хв.
1 р.



2 р.

3-4 р.
Класи діляться на дві команди: хлопці і дівчата
Показ здійснюють кращі учні класу. Швидкість збільшується до моменту закінчення відштовхування. Проаналізувати техніку виконання рухів учителем та учнями. Звернути увагу на ритм останніх кроків.
3
Гра «Естафета»:
під час бігу по «коридору» гравець повинен перекласти естафетну паличку з правої руки в ліву, передаючи естафетну паличку наступному учаснику команди, а наступний гравець передає з лівої в праву руку.
Пробігання естафети на результат.


Варіант А. Гра «Естафета»: вихідне положення – низький старт. Правила ті самі, що й і в попередній грі. Пробігання естафети на результат.
10 хв.
4x60м









4x60м

Клас ділиться на команди: чотири учні.
Розстановка бігунів по етапах.
Звернути увагу на відстань між тими, хто передає естафету, на своєчасність початку бігу бігуна, що приймає паличку.
Гравці міняються етапами. Перемагає команда, яка показала найкращий результат
ІІІ Заключна частина 5 хв.

1
Ходьба в обхід.
1’
Клас рухається в колоні по великому колу.
2
Дріботливий біг у повільному темпі.

1’

3
Ходьба, вправи на відновлення.
2’
Перевірка ЧСС
4
Шикування в шеренгу.


5
Підведення підсумків уроку.
1’
XXXXXXXXXX
6
Оцінювання.


7
Завдання додому.


Виконувати повторний пробіг 30x60x100 м індивідуально. Підготувати 2 учні для проведення розминки та спеціальних вправ. Методика розвитку витривалості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий